Våra priser


priserVi hyr ut våra bord där du kan spela i en trevlig miljö och har även tillgång till vårat spelbibliotek och vårat café med förmånliga priser. Du får givetvis ta med dig ditt egna favoritspel och spela det!

Dropin

Ordinarie pris 4 pers+ 15kr/tim per person
Ordinarie pris 2-3 pers                                                                                     20kr/tim per person  

Boka brädspel

Om du inte har med dig ett eget spel som du vill spela så hyr vi ut spel från vårt brädspelsförråd med dessa priser.

Brädspel 3 tim (oavsett antal)
25kr
Mindre spel/expansioner 3 tim
10kr

Köpevillkor

Allmänna köpvillkor
Norrköpings brädspelscafe drivs som enskild verksamhet.
För att beställa online hos oss måste du vara minst 18 år fyllda eller ha målsmans tillstånd.

Produktbeskrivningar
Med ett mycket stort antal varor i sortimentet så jobbar vi löpande
med att lägga upp och uppdatera text och bilder. Tyvärr finns det alltid
en risk att en vara kan skilja sig från beskrivningen i text och bild.
Är det något som är oklart eller om du har särskilda önskemål om att få en vara
av en särskild upplaga så kontakta oss innan köpet genomförs.

Priser
Alla priser anges i SEK och inkluderar moms. Norrköpings brädspelscafe
reserverar sig mot eventuellt felaktiga prisuppgifter på hemsidan och slutförsäljning av varor.
För begagnade varor används förenklad vinstmarginalbeskattning.

Betalning
Vi tillämpar fyra betalningsalternativ – faktura, kortbetalning online,
kort vid upphämtning samt förskottsbetalning. Swish fungerar i butiken.

Leverans
För att skicka en beställning gjord online krävs det att summan av varorna uppkommer till 1500kr eller mer för att vi ska skicka en beställning. Vi kan göra undantag men vi behöver då ha kommit överens innan,
maila info@bradspelscafe.se

Leverans med DHL
Om din beställning är komplett och betald (eller godkänd för faktura)
så är vår ambition att skicka den inom 1 vecka.
Som regel skickas din order under nästkommande vardag och ankommer servicepointen dagen därefter.
Observera dock att vi och ibland även transportören kan behöva några extra arbetsdagar när arbetsbelastningen är hög. Vi skickar de flesta försändelser med DHL servicepoint.

Returer, ångerrätt, öppet köp och bytesrätt
Vi tillämpar 14 dagars ångerrätt enligt distans- och hemförsäljningslagen,
vilken ger dig som kund rätt att
ångra ditt köp inom 14 dagar efter det att du har tagit emot varan.
Även i butiken gäller 14 dagars öppet köp undantaget presentkort och
begagnade artiklar.
Observera att du måste kunna uppvisa kvitto på ditt köp.

Före en retur som ska skickas till oss så behöver du först kontakta oss
via e-post och få en bekräftelse. Du kan (men behöver inte) använda
konsumentverkets ångerblankett som du hittar på
https://publikationer.konsumentverket.se/kontrakt-och-mallar/angerblankett

Defekta varor
Är varan du mottagit defekt eller inkomplett uppskattar vi
om du i första hand vänder dig direkt till tillverkaren. Många
tillverkare inom vår bransch skickar kostnadsfritt ersättningsdelar
direkt hem till dig om du anmäler ärendet till deras kundtjänst.
Skulle felet mot förmodan inte bli avhjälpt eller om du själv inte vill ta kontakt direkt
med tillverkaren så vänd dig i stället till oss.
En reklamation måste göras inom tre år från inköpstillfället.

Transportskador
Skador på emballaget skall anmälas direkt vid upphämtningen hos paketombudet.
Upptäcker du skadan först efter att du hämtat ditt paket så
kontakta oss så reklamerar vi ärendet hos transportören.

Personuppgifter
I samband med beställning och/eller kontoregistrering godkänner du att vi lagrar och använder
dina uppgifter i vår verksamhet för att fullfölja och tillhandahålla den service som du
förväntar dig av oss. Enligt personuppgiftslagen har du rätt att få del av den
information som vi har registrerat på dig och även begära rättelse eller borttagning ur vårt
kundregister. Kontakta i så fall oss via samma e-postadress som du har använt
vid beställning och/eller kontoregistrering.

Force Majeure
Båda parter befrias från skyldigheten att fullgöra avtalet om fullgörandet
förhindras eller väsentligt försvåras av omständigheter som parterna inte rimligen
kunnat förutse eller påverka. Som befrielsegrunder räknas bland annat följande händelser,
samt liknande situationer, som hindrar eller försvårar avtalets uppfyllelse: brand, krig,
mobilisering, rekvisition, beslag, valutarestriktioner, allmän varubrist, transportmedelsbrist,
strejk, lockout, begränsningar av drivmedelstillgång, samt fel eller förseningar i
leveranser från underleverantörer, om dessa orsakas av någon av ovanstående händelser
eller liknande omständigheter. Parterna är befriade från ansvar så länge dessa händelser
hindrar eller gör fullgörandet orimligt kostsamt

Denna sida använder cookies.